Social Icons

donderdag 13 oktober 2016

OOTD







- Overhemdjurk: Zara - Panty: Primark - Horloge: Michael Kors - 

Hee babes!  
Afgelopen weekend ging ik boodschappen doen en ik dacht ik maak even foto's van mijn outfit. Normaal gesproken maak ik alleen outfitfoto's als ik iets 'leuks' ga doen of op een 'mooie' locatie ben. Maar ik dacht dat het misschien ook wel leuk is om af en toe mijn outfits te laten zien die ik aan heb als ik naar de uni ga of boodschappen ga doen bijvoorbeeld. Ik twijfel alleen nog of ik zoals deze post telkens van een dag laat zien, of dat ik een aantal foto's maak van wat ik die week heb aangedaan.. 

Wat betreft mijn outfit, ik weet niet precies hoe dit genoemd wordt. Kon het niet vinden op de website, een overhemd/ een jurk? Ik noem het een overhemdjurk (weet niet of dat echt een bestaand woord is haha). Had het een maatje groter gekocht, zodat ie een beetje oversized zou zijn. Maar heb er uiteindelijk toch een riem omheen gedaan, dus had niet veel nut haha! 

X. Mariam



Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig