Social Icons

zondag 16 oktober 2016

ABH - MODERN RENAISSANCE


Ongeveer twee maanden geleden kreeg ik dit oogschaduwpalette van een vriendin. Ik was er natuurlijk heel erg blij mee, maar wilde het eerst een tijdje gebruiken voor ik erover zou schrijven. Vandaar dat het palette er op de foto's niet meer gloednieuw uitziet. 


Mijn eerste indruk was 'WAUW'. Ik opende het en was meteen verliefd op de kleuren. Tinten als deze gebruik ik namelijk het meest. Ik kon dan ook niet wachten om het uit te testen.  





Wat ik erg fijn vind, is dat er een dubbelzijdige kwast in zit. De ene kant voor het blenden (1e foto) en de andere kant voor het aanbrengen van oogschaduw (2e foto).  De kwaliteit vind ik erg goed. De haartjes zijn zacht, wat voor mij het aanbrengen van de oogschaduw makkelijker en mooier maakt.


- TEMPERA - GOLDEN OCHRE - VERMEER - BUON FRESCO - ANTIQUE BRONZE - LOVE LETTER - CYPRUS UMBER - 


- RAW SIENNA - BURNT ORANGE - PRIMAVERA - RED OCHRE - VENETIAN RED - WARM TAUPE - REALGAR - 



Ik had al gezegd dat ik de kleuren heeeeeeel mooi vind! Het palette bevat 14 verschillende kleuren. Er zitten matte maar ook slimmer tinten in, dus ik kan er veel verschillende looks mee creĆ«ren. Ook de pigmentatie is heel goed en verder ook makkelijk te blenden. Je moet wel voorzichtig te werk gaan, sommige kleuren brokkelen namelijk wat af. 


Verder bevat het palette ook nog een spiegeltje. Hier heb ik echter nooit gebruikt van gemaakt. Ik gebruik altijd de spiegel in de badkamer. Maar dit is natuurlijk wel handig als je onderweg bent, en je even je oogschaduw wil bijwerken. 

Al met al ben ik heel tevreden met dit palette. En ik raad iedereen het aan deze aan te schaffen! :)

Prijs palette:  €54,95 

X. Mariam
Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig