Social Icons

maandag 19 september 2016

MINI TRIP TO MILANO










                   







Hey guys! 

Ik besefte me vandaag opeens dat ik al een maand lang deze post af had, maar ik het eigenlijk nooit gepost heb. Ik heb de oorspronkelijke tekst ook niet meer aangepast. Dus bijdeze alsnog mijn mini tripje naar Milaan. 

Ongeveer 2 weken geleden vroegen mijn ouders mij wat ik op mijn verjaardag wilde doen. Aangezien ik de afgelopen 2 jaar op mijn verjaardag toevalling in Barcelona was, zei ik voor de grap dat ik het dit jaar in Milaan wilde vieren. Paar dagen later verrasten mijn ouders mij met een 4 daagse trip naar Milaan. :)) Ik was van plan om mijn hele reis te filmen, maar heb uiteindelijk bijna niks gefilmd. Dus besloot ik maar om een aantal outfits die ik aan had te laten zien. 


Ik was al een keer eerder in Milaan geweest, dus ik heb dit keer niet echt de toerist uitgehangen aangezien ik bijna alles al gezien had. Alle dagen dat ik er was, was het 30 graden of hoger. Véééél te warm dus om de hele dag rond te lopen. (Wel een goede reden om ijs te eten. Wat ik dus heel veel gedaan heb. Ik had mijn vaste ijssalon, de medewerkers daar herkenden mij al omdat dat ik er elke dag kwam). 
Verder hoef ik volgens mij niemand te vertellen dat je daar heerlijk kunt shoppen. Wat ik dus natuurlijk ook gedaan heb. En voor de beautylovers onder ons, er is daar ook een SEPHORA! Ben er elke dag wel even naartoe gegaan haha. 

Al met al was het een top tripje. Zeker een aanrader voor degenen die nog nooit in Milaan zijn geweest. 


X. Mariam 
Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig