Social Icons

woensdag 20 juli 2016

OFF THE SHOULDER







- Dress: MANGO - Shoes & Bag: PRIMARK - Watch: MICHAEL KORS - Sunglasses: RAY-BAN - 

Hiii loves!! Het is al bijna augustus en de afgelopen paar weken heeft het bijna alleen maar geregend. Daarom was ik ook zo 
blij toen het deze week een stuk zonniger werd. Ik ging lunchen met een vriendin en ik dacht ik moet nu wel jurkjes aantrekken, want het weer in Nederland wordt niet veel beter. En zoals de meesten wel weten is mijn favoriete kledingstuk een jurk, dus die moet ik in de zomer wel aandoen. Ik had gekozen voor een simpele off shoulder jurkje van de MANGO, lekker comfy. Mijn hakken zullen voor sommigen er misschien heel ongemakkelijk en hoog uitzien, maar ze lopen eigenlijk heel lekker. Zeker een aanrader dus! 

X. Mariam
Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig