Social Icons

vrijdag 12 februari 2016

GERARD COSMETICS - LIPSTICKS


 Ik had het merk Gerard Cosmetics al heel vaak voorbij zien komen en wilde altijd al wat van dat merk proberen. Dus ik heb eindelijk een paar lippenstiften besteld en ik ben er heel blij mee!
(Je kunt ze bestellen bij www.themakeupspot.nl)


 De verpakking lijkt veel op die van MAC, alleen dan in het goud. Ze zijn namelijk beide kogelvormig. Ik  hoor vaak van mensen dat ze deze er goedkoop uit vinden zien, maar ik zelf ben dol op goud, dus ik vind ze prachtig! 


 - Vintage Rose - Rodeo Drive - 1995 - 


 Alle 3 de lippenstiften smeren heel fijn en dekken goed. Vintage Rose en 1995 zijn mat, waardoor ze langer blijven zitten dan Rodeo Drive. Maar ze drogen je lippen niet uit. 


Op de foto lijken de kleuren veel op elkaar, maar als je ze opsmeert zie je het verschil duidelijker. Daarnaast zien lippenstiften op iedere huidskleur er net weet wat anders uit. 

X. Mariam 

Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig