Social Icons

zaterdag 13 februari 2016

A LINE


Normaal gesproken draag ik nooit rokjes. Ik koop ze wel, maar draag ze nooit. Vooral a-line rokjes vind ik echt super leuk, vooral bij anderen.. Maar vandaag besloot ik er toch maar eentje aan te trekken, en heb ik mezelf beloofd vaker rokjes te dragen. Want ik vind rokjes echt bij iedereen ontzettend leuk staan. 
Ik draag hier een groen/blauw-achtig rokje. Eigenlijk zit hij omgekeerd, maar de voorkant zit een lange rits en dit vond ik niet zo mooi. Dus ik draag hem omgekeerd, haha! Ook draag ik mijn meest favoriete schoenen ooit. Hierover komt later nog een artikel. Het nep leren jasje kocht ik in de sale, maar vind hem achteraf eigenlijk niet zo mooi. Ik wil nog een keer een echt leren jasje kopen, dat ziet er namelijk zo veel beter uit (vind ik). Onderaan staan de outfit details, 

X Jennifer

Rokje - H&M // Nep leren jasje - Mango // Geribte top - Zara // Schoenen - Invito

Share:

2 opmerkingen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig