Social Icons

dinsdag 26 januari 2016

BOMBER x ADIDAS






                     


- Bomber & Top & Jeans: BERSHKA - Shoes: ADIDAS - 

I know.. Shocking! 2 posts op 1 dag. 
Normaal gesproken komt er 1 om de paar maanden. Ik voelde me schuldig tegenover alle trouwe fans (ja gek genoeg zijn ze er wel) die netjes wachten tot wij eindelijk weer eens wat erop zetten. Heel erg fijn dat jullie zo geduldig zijn! Daarnaast vind ik het ook super leuk om te doen, dus ben ik ook erg teleurgesteld in mijzelf dat ik mij planning niet altijd volg. 

Maar goed, dat terzijde. Vandaag was het eindelijk weer eens 'warm' buiten. Perfect om wat foto's te maken  De mensen die mij goed kennen (of de mensen die mijn 20 facts about me gelezen hebben) weten dat ik bijna nooit platte schoenen draag. Maar ik wilde al heel lang Adidas schoenen hebben. Toen ik deze op de site zag heb ik ze ook maar gelijk besteld (de donker blauwe ook gelijk, want ik kon niet kiezen)
Ik was echt verbaasd, want ze lopen echt heeeeerlijk! Verder naar mijn jack. Tegenwoordig verkopen ze bomberjacks overal, dus zijn er vast nog veel meer kleuren van verkrijgbaar. Bij de Bershka hebben ze 'm in ieder geval ook in het zwart en in het donkerblauw.  Ik heb speciaal die van de Bershka gekozen, omdat deze bij de zakken geen rist heeft maar een knopje. Dat vond ik persoonlijk mooier. Ik ben iets minder fan van het printje aan de binnenkant, maar die zie je toch niet vaak! 

Hoop dat jullie nog wat hebben gehad aan deze simpele outfit :) 


X. Mariam 




Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig