Social Icons

dinsdag 26 januari 2016

20 FACTS ABOUT ME



Hi hi! Het leek me leuk om is een keer iets anders te doen, dus besloot ik om de 20 facts about me tag te gaan doen. Gek genoeg vond ik het nog best lastig om 20 dingen over mijzelf te schrijven! 


  1. Mijn familie en vrienden noemen mij altijd Mami.
  2. Ik hou van groene ogen. 
  3. Ik ben dol op koelkastmagneetjes. Als er iemand op vakantie gaat, vraag ik altijd of ze er een voor me meenemen. 
  4. 2 en 8 zijn mijn lievelingsgetallen. 
  5. Als ik ga slapen moeten alle (kast)deuren dicht en alle lampen uit. Anders kan ik niet slapen. 
  6. Ik ben koffie verslaafd. Graag helemaal zwart, met melk en suiker vind ik het niet lekker. 
  7. Mijn kleding en schoenen moeten op kleur gesorteerd worden. 
  8. Tijdens hoorcolleges teken ik altijd bloemetjes in mijn schrift i.p.v. aantekeningen te maken. Mensen denken dan altijd dat ik niet oplet. Maar op de een of andere manier kan ik mij dan beter focussen op wat er verteld wordt. 
  9. Ik kan er niet tegen als mensen smakken of te hard ademen. 
  10. Vroeger was ik heel jaloers op iedereen die tweeling was, omdat ik ook graag tweeling wilde zijn. 
  11. Witte zwarte en grijze kleding draag ik het meest. 
  12. Pioenrozen zijn mijn favoriete bloemen. 
  13. Ik hou heel veel van talen. En wil er graag zo veel mogelijk leren. Te beginnen met Russisch, maar helaas heb ik de tijd er niet voor op dit moment. 
  14. Ik draag bijna altijd hakken. Als ik sneakers aan heb voel ik mij heel ongemakkelijk. Heel onlogisch eigenlijk hè! 
  15. Als ik mij verveel kijk ik altijd Friends. Ik vind het zooo grappig. Voor de mensen die het nog nooit gezien hebben (wat moeilijk te begrijpen is voor mij) ga het kijken. Jullie krijgen er geen spijt van! 
  16. Ik ben 1.61 lang.
  17. Ik heb echt een afschuwelijke zangstem, maar dat weerhoudt mij er niet van om toch altijd en overal te zingen. Al hoewel ik soms wel een beetje medelijden krijg met mijn vrienden en familieleden, omdat ik ze martel met mijn gekrijs. 
  18. Ik wil al heel lang een hondje, maar ik ben bang voor bijna alle dieren. Dus dat is niet echt een goede combi.
  19. Ik ben al 2 jaar van plan om te beginnen met rijlessen. Maar ik stel het steeds uit, omdat ik bang ben om zelf te rijden.  
  20. Ik ben heeeeel traag van begrip. Als iedereen uitgelachen is, begin ik pas met lachen... 



Hopelijk vonden jullie het leuk om wat meer over mij te weten te komen. Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust! 

X. Mariam 


Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig