Social Icons

zaterdag 14 november 2015

BDAY PRESENT: DANIEL WELLINGTON

Long time no see! Wij hebben een hele tijd niet meer geblogd, het schiet er een beetje bij in door onder andere onze studies. Maar vanaf nu gaan we weer proberen (veel) te bloggen!

Afgelopen zondag was ik jarig. Normaal vraag ik voor mijn verjaardag altijd geld; dan kan ik zelf wat kopen. En anders heb ik altijd wel wat specifieks op het oog, dan weet ik van te voren ook wat ik krijg. Maar omdat mijn vriend niets wou loslaten over zijn cadeautje had ik geen idee wat ik zou krijgen.. Dus ik was ook HEEL erg nieuwsgierig naar wat ik zou krijgen. 
Toen ik het cadeautje uitpakte en het mooie doosje zag wist ik al genoeg; het was een Daniel Wellington horloge. Die wou ik al ontzettend lang, maar eigenlijk vond ik het een te dure aankoop. Ik ben er ook echt ontzettend blij mee, hij is zo mooi! Staat heel mooi bij elke outfit.

Hieronder nog wat foto's van mijn verjaardag en mijn mooie cadeautje :)! 






Share:

Geen opmerkingen

Een reactie plaatsen

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig