Social Icons

vrijdag 11 september 2015

A CASUAL FRIDAY








- Jeans: BERSHKA - Hat: H&M - T-shirt & Jacket: PRIMARK - Shoes: JANE NORMAN - Watch: MICHAEL KORS - 

Hi lovess! De vakantie is nu al 2 weken voorbij en alle drukte is weer begonnen! Zoals sommigen van jullie weten begon ik vorig jaar met de opleiding HBO-Rechten en het plan was om mijn propedeuse in 1 jaar te halen, om vervolgens naar de universiteit te gaan. En dat is me gelukt! 2 weken geleden ben ik begonnen met rechtsgeleerdheid aan de uni en het bevalt me tot nu toe heel goed :)) 

Wat mijn outfit betreft heb ik soms van die dagen dat ik niet veel tijd of zin heb om me aan te kleden. Ik kies dan vaak voor een jeans en een t-shirt. Dat combineer ik dan met wat accessoires zodat het lijkt of ik echt aandacht en tijd aan mijn outfit besteed heb (terwijl ik binnen 2 minuten klaar ben).
 Dit is iets wat ik aan zou doen als ik zou gaan lunchen of shoppen. Doordat ik al jaren op hakken loop houd ik dat prima de hele dag vol, maar als je niet van hakken houdt kun je dit ook prima combineren met ballerina’s. Daarnaast vond ik de kleuren ook prima passen bij de overgang van zomer naar herfst. Hoop dat jullie wat aan deze post gehad hebben! 



X. Mariam 





Share:

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© YCBWU | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig